Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопиченко, Світлана Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-10-09T11:28:44Z-
dc.date.available2019-10-09T11:28:44Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationПрофесійно-педагогічне спілкування як чинник формування іміджу вихователя дошкільного навчального закладу / С. С. Попиченко // Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип.22. – С.196 – 199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11103-
dc.description.abstractУ статті відображена важливість професійного спілкування в педагогічній діяльності. Імідж педагога розглядається як емоційно забарвлений стереотип сприйняття образа педагога у свідомості вихованців, батьків, колег, соціального оточення. Акцентується увага на ролі комунікативної компетентності у технологіїї створення іміджу педагога.uk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницькийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (09)-
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпедагог-вихователь дошкільного навчального закладуuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічне спілкуванняuk_UA
dc.titleПрофесійно-педагогічне спілкування як чинник формування іміджу вихователя дошкільного навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiino_pedagogichne_spilkuvannia.pdfПрофесійно-педагогічне спілкування як чинник формування іміджу вихователя дошкільного навчального закладу / С. С. Попиченко // Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип.22. – С.196 – 199.275,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.