Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галушко, Сергій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-14T09:32:16Z | - |
dc.date.available | 2019-11-14T09:32:16Z | - |
dc.date.issued | 2018-04 | - |
dc.identifier.citation | П78. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Випуск 17. – 322 с.. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4914 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140 | - |
dc.description | У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.13 | - |
dc.subject | розрахункові хімічні задачі | uk_UA |
dc.subject | методика складання | uk_UA |
dc.subject | уроки хімії | uk_UA |
dc.subject | розв’язок задач | uk_UA |
dc.subject | учитель хімії | uk_UA |
dc.subject | шкільний курс хімії | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАДАЧ З ХІМІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Метод 2 склад задач 2018.pdf | 411,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.