Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2019-11-14T09:32:16Z-
dc.date.available2019-11-14T09:32:16Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationП78. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Випуск 17. – 322 с..uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140-
dc.descriptionУ статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.13-
dc.subjectрозрахункові хімічні задачіuk_UA
dc.subjectметодика складанняuk_UA
dc.subjectуроки хіміїuk_UA
dc.subjectрозв’язок задачuk_UA
dc.subjectучитель хіміїuk_UA
dc.subjectшкільний курс хіміїuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАДАЧ З ХІМІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод 2 склад задач 2018.pdf411,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.