Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorБоднар, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-11-19T14:18:21Z-
dc.date.available2019-11-19T14:18:21Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationПриродничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : «Візаві», 2019. – 160 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11165-
dc.descriptionУ статті розкривається одне з питань – формування в учнів досвіду творчої діяльності. Формування в учнів досвіду творчої діяльності в процесі вивчення хімії шляхом використання різноманітних технологій сприятиме удосконаленню навчального процесу шляхом активізації розумової діяльності учнів, яка забезпечуватиме їхній розвиток і саморозвиток; оволодінню та використанню навичок та методів розв’язування творчих задач.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається одне з питань – формування в учнів досвіду творчої діяльності. Формування в учнів досвіду творчої діяльності в процесі вивчення хімії шляхом використання різноманітних технологій сприятиме удосконаленню навчального процесу шляхом активізації розумової діяльності учнів, яка забезпечуватиме їхній розвиток і саморозвиток; оволодінню та використанню навичок та методів розв’язування творчих задач.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[50:37](082)-
dc.subjectПедагогічна проблемаuk_UA
dc.subjectДосвід творчої діяльностіuk_UA
dc.subjectТворчі здібностіuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Галушко, Боднар (1) (1).pdf178,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.