Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасноголовець, Тетяна Павлівна-
dc.date.accessioned2019-11-20T06:35:12Z-
dc.date.available2019-11-20T06:35:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКрасноголовець Т. П. Шопінг-туризм та його особливості / Т. П. Красноголовець // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року). – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.Б. Бекетова, 2019 рік. – С. 219-221.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11172-
dc.description.abstractСфера туризму постійно розвивається тому попит на класичні напрямки туризму зменшується, що вимагає урізноманітнення існуючих форм відпочинку. Однією з таких форм є шопінг тури. Досліджено сутність, значення шопінг турів для розвитку туризму.uk_UA
dc.publisherХарківський національний університет міського господарства імені О.Б. Бекетоваuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectшопінг-туризмuk_UA
dc.subjectшопінг туриuk_UA
dc.subjectтуристuk_UA
dc.titleШопінг-туризм та його особливостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
красноголовець.pdfКрасноголовець Т. П. Шопінг-туризм та його особливості / Т. П. Красноголовець // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року). – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.Б. Бекетова, 2019 рік. – С. 219-221.787,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.