Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-11-20T08:48:04Z-
dc.date.available2019-11-20T08:48:04Z-
dc.date.issued2019-10-03-
dc.identifier.citationПавлюк Вікторія. Метод проектів у дошкільній освіті. Сучасний рух науки: тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. м.Дніпро. 3-4 жовтня 2019 р. Дніпро. 2019. Т.2. С. 659-662.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11197-
dc.descriptionМетод проектів — це особливий вид навчальної та інформаційної діяльності студентів спрямований на розв'язання проблеми, пов'язаної зі створенням навчального продукту, що має суб'єктивну або об'єктивну цінність і може вважатися способом організації такої діяльностіuk_UA
dc.description.abstractМетод проектів застосовувався як у вітчизняній так і в закордонній дидактиці. Цей метод виник у 20-ті роки минулого століття у США, його пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими Дж. Дьюї та В. Килпатрікомuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience»uk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectінновації в освітіuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleМетод проектів у дошкільній освітіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.