Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11220
Назва: Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів дошкільної освіти: проблеми і стратегії.
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: іноземна мова
дошкільна освіта
моделі навчання
навчальний план
Дата публікації: 20-лют-2019
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] IІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – 271 с.
Серія/номер: ББК;81.2(3)
УДК;4И
і;– 67
Короткий огляд (реферат): До переваг сучасної дошкільної освіти можна віднести: навчання з висококваліфікованими спеціалістами, які демонструють високий академічний та соціальний розвиток; взаємодію дошкільного навчального закладу із закладом вищої освіти; підхід до навчання, заснований на грі, який допомагає учням осмислювати свій соціальний світ і розвивати почуття приналежності до спільноти; створення центрів дошкільної освіти для дітей різних статей, культурних традицій, здібностей та інтересів, тощо.
Опис: Одним із пріоритетним напрямком стратегічного розвитку дошкільної освіти є формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців на заняттях з іноземної мови та розробка стандартів професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в аспекті вивчення іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11220
ISSN: 2522-4743
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inozemna mova u profesiinii pidhotovtsi spetsialistiv doshkilnoi osvity problemy i stratehii..pdf471,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.