Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11237
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Автори: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: стратегічне планування
маркетинг
прогнозування
конкурентоспроможність
менеджмент.
Дата публікації: січ-2019
Видавництво: Приватний вищий навчальний заклад Міжнародний університет бізнесу і права
Бібліографічний опис: Бовкун, О. А. Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання /О. А. Бовкун// Бізнес-навігатор. 2019. – № 1 (50) – С. 55–60.
Серія/номер: УДК;338
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність формування системи стратегічного маркетингового планування, яке повинне здійснюватися з комплексним врахуванням усіх причинно-наслідкових зв’язків, що виникають між змінами навколишнього середовища і внутрішніми можливостями суб’єкта туристичного ринку, що надають можливість сформувати базові параметричні складові його стратегії. Розкрито сутність ефективної ринкової діяльності суб’єкту господарювання туристичної сфери, що полягає в визначенніцільового сегменту зі специфічними потребами, що можливо лише з використанням маркетингового інструментарію. Досліджено, що стратегічне планування маркетингової діяльності повинне бути спрямоване на прогнозування майбутніх параметрів розвитку і функціонування як складної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11237
ISSN: 2522-4751
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бізнес-навігатор №1 (50) 2019.pdf3,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.