Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11245
Назва: Концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні
Автори: Андрощук, Людмила Михайлівна
Ключові слова: хореографічно-педагогічна освіта
концептуальні засади
напрями розвитку
принципи хореографічно-педагогічної освіти
мета та завдання хореографічно-педагогічної освіти
стратегічні напрями хореографічно-педагогічної освіти
умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип.2(20)/ МОН України. Уманський держ пед.ун-т імені Павла Тичини ; [гол. ред. І.І.Демченко]. Умань : Візаві, 2019. С. 13-20.
Серія/номер: УДК;371.13
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. У результаті дослідження:1) визначено об’єктивну необхідність функціонування хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 2) обґрунтовано принципи хореографічно-педагогічної освіти; 3) узагальнено мету та завдання хореографічно-педагогічної освіти; 4) визначено стратегічні напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 5) представлено умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11245
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptualni_zasady.pdf392,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.