Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-11-20T13:49:11Z-
dc.date.available2019-11-20T13:49:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя. Вип.2(20)/ МОН України. Уманський держ пед.ун-т імені Павла Тичини ; [гол. ред. І.І.Демченко]. Умань : Візаві, 2019. С. 13-20.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11245-
dc.description.abstractВ статті розглянуто концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. У результаті дослідження:1) визначено об’єктивну необхідність функціонування хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 2) обґрунтовано принципи хореографічно-педагогічної освіти; 3) узагальнено мету та завдання хореографічно-педагогічної освіти; 4) визначено стратегічні напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 5) представлено умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти в Україні.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.13-
dc.subjectхореографічно-педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectконцептуальні засадиuk_UA
dc.subjectнапрями розвиткуuk_UA
dc.subjectпринципи хореографічно-педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectмета та завдання хореографічно-педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectстратегічні напрями хореографічно-педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectумови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освітиuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptualni_zasady.pdf392,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.