Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
Назва: Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process
Інші назви: Соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: змішане навчання
ІКТ
соціально-економічні передумови
інноваційна активність
цифрові технології
Дата публікації: 22-лис-2018
Видавництво: Lulu Press
Бібліографічний опис: Tkachuk, H. Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process // Proceedings of XХХV International scientific conference «The overall development of the modern world». Morrisville, Lulu Press., 2018. 22 November 2018. PP. 75-79. URL: http://www.iscience.me/2018/11/2211.html
Короткий огляд (реферат): У статті описано соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес. Визначено, що вирішальними факторами впровадження змішаного навчання у освітніх закладах країн світу є інноваційна активність суб’єктів освіти та науки та безперервне інноваційно-технологічне оновлення усіх сфер суспільства. Охарактеризовано такі показники інноваційної активності як рівень доступу до ІКТ, інтенсивність використання ІКТ у суспільстві, знання і навички у сфері ІКТ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
ISSN: 978-0-359-24561-1
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Універсум2018-міжнар.pdf178,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.