Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11294
Назва: Фактори впливу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства
Автори: Ящук, Тетяна Анатоліївна
Нипка, Тетяна Валентинівна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
фактори підвищення конкурентоспромодності
ефективність функціонування економіки
конкурентоспроможність на міжнародному ринку
Дата публікації: 16-жов-2019
Видавництво: Київ: «Інформаційно-аналітичне агентство»
Бібліографічний опис: Нипка Т. В., Ящук Т. А. Фактори впливу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: «Інформаційно-аналітичне агентство». 2019. С. 426-429.
Серія/номер: УДК:;3:001.2/.3](477)(082)
Короткий огляд (реферат): Підприємства, які прагнуть залишатися конкурентоспроможними, повинні створювати та розвивати відповідні якості, такі як унікальність їх виробництва. Дійсно, перспектива підприємств і в цілому держави залежить від здатності підприємств сприймати і належним чином керувати факторами конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність являє собою показник ефективності функціонування національної економіки, галузі та підприємства, оскільки від досягнутого рівня конкурентоспроможності вирішальною мірою залежать можливості їх виживання і розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11294
ISBN: 978-617-571-171-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_fin (2).pdf418,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.