Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11295
Назва: Особливості просування продукції на ринку В2В
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: B2B
промисловий сектор
ринок споживачів
продажі
Дата публікації: жов-2019
Видавництво: Київ : «Інформаційно-аналітичне агентство»
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В. Особливості просування продукції на ринку В2В. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 16 жовтня 2019 р. Київ : «Інформаційно-аналітичне агентство», 2019. С . 29-31.
Серія/номер: УДК;3:001.2/.3](477)(082)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11295
ISBN: 978-617-571-171-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk.pdf625,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.