Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-11-26T07:42:00Z-
dc.date.available2019-11-26T07:42:00Z-
dc.date.issued2019-10-16-
dc.identifier.citationYashchuk T. A. Marketing strategic management of universities. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference, October 16, 2019 y. Kiev: NАU, 2019. P. 198-199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11297-
dc.description.abstractIn an ever-changing competitive environment, the issue of continuous improvement in the management of marketing activities is of particular importance. The use of marketing concepts in higher education institutions indicates that there is a transition from traditional marketing to human factor-oriented marketing, new educational services are being developed to meet the individualized needs of customers, the interests of the university, and society.uk_UA
dc.publisherKiev: NАUuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC;338.242-
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.titleMarketing strategic management of universitiesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференция .сборник_2019 конец.pdf519,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.