Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-11-26T07:43:37Z-
dc.date.available2019-11-26T07:43:37Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Роль клієнтоорієнтованості в управлінні підприємством. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матер. VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів, 31 жовтня – 1 листопада 2019 року, м. Умань / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Чирви. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 127-130.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11299-
dc.description.abstractРозкрито зміст поняття "клієнтоорієнтованості". Визначено значущість питань формування та підтримки ефективних відносин з клієнтами.uk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;330(06)-
dc.subjectКлієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectорієнтація на клієнтаuk_UA
dc.subjectМодель Мак-Кінсіuk_UA
dc.titleРоль клієнтоорієнтованості в управлінні підприємствомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk_Uman.pdf714,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.