Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343
Назва: | Розвиток педагогічної освіти у Нідерландах як фактор впливу на рівень досягнень здобувачів освіти. |
Автори: | Колісніченко, Ангеліна Іванівна |
Ключові слова: | педагогічна освіта академічні досягнення педагогічна кваліфікація освітні стандарти професійні компетентності якість педагогічної підготовки |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В. Совгіра]. – Умань : Візаві, 2019. – 182 с. |
Серія/номер: | УДК;37 (492) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання впливу професійної кваліфікації педагогічних працівників на якісні показники академічних досягнень здобувачів освіти у Нідерландах. Здійснюється огляд ролей, функцій педагогічних працівників у професійній діяльності та вимог до їхньої підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343 |
ISSN: | 2706-6258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Колісніченко.pdf | 552,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.