Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісніченко, Ангеліна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-28T11:36:54Z | - |
dc.date.available | 2019-11-28T11:36:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В. Совгіра]. – Умань : Візаві, 2019. – 182 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-6258 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11343 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання впливу професійної кваліфікації педагогічних працівників на якісні показники академічних досягнень здобувачів освіти у Нідерландах. Здійснюється огляд ролей, функцій педагогічних працівників у професійній діяльності та вимог до їхньої підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37 (492) | - |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | академічні досягнення | uk_UA |
dc.subject | педагогічна кваліфікація | uk_UA |
dc.subject | освітні стандарти | uk_UA |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | якість педагогічної підготовки | uk_UA |
dc.title | Розвиток педагогічної освіти у Нідерландах як фактор впливу на рівень досягнень здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Колісніченко.pdf | 552,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.