Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11390
Назва: КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Кравченко, Леся Василівна
Ключові слова: індустрія гостинності
готельно-ресторанний бізнес
клієтоорієнтований маркетинг
сервісне обслуговування
Дата публікації: 2019
Видавництво: ORT Publishing (Germany)
Бібліографічний опис: Поворознюк І. М., Кравченко Л. В. Клієнтоорієнтований маркетинг на підприємствах індустрії гостинності. Science progress in European countries: new concepts and modern solutions: Papers of the 6th International Scientific Conference. April 19, 2019, Stuttgart, Germany. Р.152-156.
Короткий огляд (реферат): досліджено клієнтоорієнтованість, яка є досить складним процесом в організації, однак саме вона здатна стати сильною конкурентною перевагою в індустрії гостинності нашої країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11390
ISSN: ISBN 978-3-944375-22-9
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пдф німеч.pdfПоворознюк І. М., Кравченко Л. В. Клієнтоорієнтований маркетинг на підприємствах індустрії гостинності. Science progress in European countries: new concepts and modern solutions: Papers of the 6th International Scientific Conference. April 19, 2019, Stuttgart, Germany. Р.152-156.351,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.