Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11397
Назва: ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: емоції
емоційний розвиток
професійна підготовка
етапи професійної підготовки
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Науковий журнал «Молодий вчений» №11 (38) листопад, 2016 – Херсон – С 517-520
Серія/номер: УДК;372.36
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано, а також розкрито такий важливий аспект як емоції дітей дошкільного віку. Визначено важливість професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання дітей у процесі їхнього емоційного розвитку. Аналіз педагогічних досліджень дозволив розкрити зміст та визначити етапи професійно-педагогічної підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Автор подає авторське визначення поняття «готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку». У статті розкривається мета, завдання та умови реалізації етапів професійної підготовки фахівців дошкільного фаху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11397
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.