Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426
Назва: STONEHENGE: SCIENTIFIC INTERPRETATION
Автори: Литвиненко, Віктор Юрійович
Ключові слова: Stonehenge
education
history
England
school
Дата публікації: лис-2019
Видавництво: "OMIDA"
Бібліографічний опис: 3. Литвиненко В.Ю. Stonehenge: scientific interpretation. Мова та мовлення: лінгвокультурологічний, комунікативний та дидактичний аспекти: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції, (Кам’янець- Подільський, 20-21 листопада 2019 р.)
Короткий огляд (реферат): The object of the research is the phenomenon of Stonehenge. The subject of the research is the existing theories of the Stonehenge's origin and peculiarities of its importance for society.
Опис: After completing a series of studies and analyzing the above information, I came to the conclusion that Stonehenge has not only one purpose. The problem is that Stonehenge is a colossal building of that time, and for building it people have to get a great motivation (motive). Is it for science? Of course, it is a wonderful idea, but based on society's experience and some historical proofs the authorities and people are not going to spend the budget and resources on the development of science.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко В.Ю._Тези.pdfУ публікаціях проаналізовано використання технічних засобів навчання, а саме інтерактивної дошки при викладанні іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах України.346,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.