Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11438
Назва: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: емоції, діти дошкільного віку
підготовка вихователів
професійна підготовка
функції вихователів
Дата публікації: чер-2019
Видавництво: ВЦП "Візаві"
Бібліографічний опис: Т76 Теорія і практика підготовки майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку : монографія / Трофаїла Наталія Дмитрівна; МОН України, Уманський державний педагогічний у-тет імені Павла Тичини. – Умань: Візаві, 2019. – 175 с.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.2.011.3-051
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення актуальної проблеми підготовки майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку, що дозволило обґрунтувати та апробувати модель забезпечення цього процесу, визначити та експериментально перевірити педагогічні умови професійної підготовки майбутніх вихователів. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст ключових понять дослідження: «готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей», «підготовка майбутніх вихователів до розвитку емоційної сфери дітей», «емоційний розвиток дітей дошкільного віку», «емоційне неблагополуччя дітей».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11438
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Трофаїла Н. Д..pdf1,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.