Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-29T12:20:21Z-
dc.date.available2019-11-29T12:20:21Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.citationТ76 Теорія і практика підготовки майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку : монографія / Трофаїла Наталія Дмитрівна; МОН України, Уманський державний педагогічний у-тет імені Павла Тичини. – Умань: Візаві, 2019. – 175 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11438-
dc.description.abstractУ монографії представлено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення актуальної проблеми підготовки майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку, що дозволило обґрунтувати та апробувати модель забезпечення цього процесу, визначити та експериментально перевірити педагогічні умови професійної підготовки майбутніх вихователів. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст ключових понять дослідження: «готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей», «підготовка майбутніх вихователів до розвитку емоційної сфери дітей», «емоційний розвиток дітей дошкільного віку», «емоційне неблагополуччя дітей».uk_UA
dc.publisherВЦП "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.2.011.3-051-
dc.subjectемоції, діти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпідготовка вихователівuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectфункції вихователівuk_UA
dc.titleТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Трофаїла Н. Д..pdf1,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.