Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11538
Назва: Технологія змішаного навчання як засіб формування мотивації до вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: змішане навчання
технологія
мотивація
модель навчання
англійська мова
Дата публікації: 28-лют-2019
Видавництво: Харківський торговельно – економічний інститут КНТЕУ
Бібліографічний опис: Комар О.С. Технологія змішаного навчання як засіб формування мотивації до вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. Теорія та практика реалізації змішаного навчання у закладах вищої освіти : збірник тез доповідей всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, м. Харків, 28 лют. 2019 р. Харків, 2019. С.34-35.
Короткий огляд (реферат): У тезах представлено технологію змішаного навчання як інноваційний засіб формування мотивації до вивчення англійської мови. Представлені сучасні моделі змішаного навчання, які можна успішно застосовувати у мовній освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11538
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tehnologiya_zmishanogo_navchannya_angliiskoi_movy_studentiv_nemovnyh_spetsialnoctei.pdfКомар О.С. Технологія змішаного навчання як засіб формування мотивації до вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. Теорія та практика реалізації змішаного навчання у закладах вищої освіти : збірник тез доповідей всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, м. Харків, 28 лют. 2019 р. Харків, 2019. С.34-35.126,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.