Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11551
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бегас, Людмила Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T13:01:10Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T13:01:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. Л.П. Мельник, В. І. Співака. - Вип. XXXII. Серія: соціально-педагогічна. - Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2019. - 202 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11551 | - |
dc.description.abstract | Історичні аспекти розвитку соціальної педагогіки як науки, її предмет, мета, завдання та особистість соціального педагога. В даній статті ми розкриваємо основу історичних аспектів соціального педагога. Зокрема починаємо прослідковувати цю паралель йдучи від первісного часу і простежуючи цю проблему в сьогоденні. Становлення інформаційних технологій, що глобалізує культуру людини, зумовлює активізацію механізмів, зокрема педагогічних для врегулювання цих процесів заради мирного світового існування та культурного розвитку кожного народу. Виокремлення соціальної педагогіки як науки свідчить про необхідність дослідження та зміцнення соціальної згуртованості саме виховними засобами в умовах демократії, підсилення індивідуалізаційних аспектів у ньому. Проте на сьогоднішній день потребується оновлення самої соціальної педагогіки відповідно до особливостей інформаційної доби. Об’єктивність визначення пері пек мін соціальної педагогіки вимагає виявлення її сутності та специфіки соціального виховання через історико-культурний аналіз розвитку соціальної галузі педагогіки. Особливого значення набуває соціальна педагогіка для України, де процеси входження в інформаційне суспільство ускладнюються процесом переходу від авторитарної до демократичної, правової культури. Також у дослідженні описується поняття соціальної педагогіки і а різні підходи щодо терміну. У статті дається предмет, мета та завдання соціальної педагогіки. | uk_UA |
dc.publisher | Медобори-2006 | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.4(477.43):376.1(082) | - |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | соціум | uk_UA |
dc.title | Збірник НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА | uk_UA |
dc.title.alternative | Історичні аспекти розвитку соціальної педагогіки як науки, її предмет, мета, завдання та особистість соціального педагога | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бегас Л.Д.pdf | 642,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.