Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11558
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумаєва, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T08:01:56Z | - |
dc.date.available | 2019-12-04T08:01:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Диференційований підхід до навчання дітей з особливими освітніми потребами /С. Качур// Збірник науковихпрацьстудентів та молодихучених (За матеріаламиВсеукраїнськоїстудентськоїнауково-практичноїконференції «Сучасні філологічні дослідження : традиції і інновації». – Умань: Візаві, 2019. – 345с. – С. 113-116. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11558 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються шляхи впровадження диференційованого навчання як елемента інклюзивного навчання при вивченні іноземних мов. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | диференційований підхід | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | вивчення іноземних мов | uk_UA |
dc.title | Diferentsiyovaniy pidhid do navchannya ditey z osoblivimy osvitnimy potrebamy | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
shumaieva kachur.pdf | Розглядаються шляхи впровадження диференційованого навчання як елемента інклюзивного навчання при вивченні іноземних мов. | 771,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.