Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11559
Назва: Rekomendatsiyi shchodo inkluzivnogo vikoristannya navchalnih materialiv pri vivchenni inozemnih mov u pochatkoviy shkoli
Автори: Шумаєва, Світлана Петрівна
Ключові слова: вчителі іноземних мов
початкова школа
диференційований підхід
спеціальні освітні потрби
Дата публікації: 2019
Видавництво: Івано-Франківськ: НАІР
Бібліографічний опис: Рекомендації щодо інклюзивного використання навчальних матеріалів при вивченні іноземнихмов у початковій школі/ Світлана Шумаєва //Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 21-22 березня 2019 р. / відп. ред. І.М. Романишин; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Електронн ідані (Об’єм: 2,89 Мб). Івано-Франківськ: НАІР, 326 с.- С. 311-314.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються спеціальні курси, що дозволяють вчителям використовувати диференційований підхід до вивчення іноземних мов у прочатковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11559
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези шумаєва івано-фр.pdfАналізуються спеціальні курси, що дозволяють вчителям використовувати диференційований підхід до вивчення іноземних мов у прочатковій школі.147,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.