Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаладьєва, Алла Федорівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T07:39:13Z-
dc.date.available2019-12-05T07:39:13Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationПаладьєва А. Ф. Використання моделі змішаного навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Умань, 18-19 квітня 2019 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. Ч. 2. С. 65–67.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11576-
dc.description.abstractВведення нових освітніх стандартів, входження України в Болонський процес та інші міжнародні угоди стимулюють формування нових підходів і розробку принципово нових критеріїв якості освіти. Серед сучасних підходів до навчання провідне місце займає комбіноване або змішане навчання (blended learning), перші згадки про яке за кордоном відносяться до 1995 року. Механізм реалізації концепції змішаного навчання як процесу передбачає створення комфортного освітнього інформаційного середовища, системи комунікацій, що представляють всю необхідну навчальну інформацію.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37:001.895(477+100)(06)-
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітня технологіяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.titleВикористання моделі змішаного навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паладьєва А.Ф. Інновації в освіті.pdf193,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.