Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтовська, Алла Іванівна-
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-12-05T08:35:30Z-
dc.date.available2019-12-05T08:35:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоляда Н. Гендерне виховання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Н. Коляда, О. Кравченко, А. Войтовська // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3. - С. 157-160uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11583-
dc.description.abstractУ статті у гендерно-освітньому дискурсі представлено психолого-педагогічні погляди Василя Олександровича Сухомлинського. Конструювання гендерних орієнтацій у дітей та молоді. Проведений контент-аналіз гендерних ідей освіти та виховання у навчально-виховному процесі. Виявлено, що «гендерна матриця» українського педагога-гуманіста є підґрунтям для сучасних стандартів рівноцінності статей, розширення егалітарного світогляду батьків та педагогів, формування гендерної компетентності майбутніх вчителів та гендерної культури у підростаючого покоління.uk_UA
dc.publisherРівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)(092)-
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерне виховання та освітаuk_UA
dc.subjectгендерний підхідuk_UA
dc.subjectмужністьuk_UA
dc.subjectжіночністьuk_UA
dc.titleГендерне виховання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Коляда, Краченко, Войтовська.pdf573,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.