Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСІЙНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ ТА ЗАКОРДОНОМ
Автори: Дячук, Павло Вікторович
Перфільєва, Людмила Павлівна
Ключові слова: початкова освіта
рефлексійні уміння
засоби сучасних технологій
дидактичні умови
метод проектів,
Україна, Європа
Дата публікації: 19-вер-2018
Видавництво: Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України
Бібліографічний опис: Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України.291 Серія "Педагогіка, психологія, Філософія". Київ - 2018
Серія/номер: УДК;373.3.015.31(4+477)
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття рефлексійних умінь, які трактуються як здатність учнів осмислювати і переосмислювати навчальні дії – свої та однокласників, яка виявляється в уміннях аналізувати, оцінювати та коректувати зміст, процес і результати діяльності, що забезпечує суб’єктність школяра у навчанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643
ISSN: (online) 2413-5321
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування рефлексійних умінь.pdf355,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.