Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.contributor.authorПерфільєва, Людмила Павлівна-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:50:36Z-
dc.date.available2019-12-09T11:50:36Z-
dc.date.issued2018-09-19-
dc.identifier.citationНауковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України.291 Серія "Педагогіка, психологія, Філософія". Київ - 2018uk_UA
dc.identifier.issn(online) 2413-5321-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643-
dc.description.abstractУ статті визначено поняття рефлексійних умінь, які трактуються як здатність учнів осмислювати і переосмислювати навчальні дії – свої та однокласників, яка виявляється в уміннях аналізувати, оцінювати та коректувати зміст, процес і результати діяльності, що забезпечує суб’єктність школяра у навчанні.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.3.015.31(4+477)-
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectрефлексійні умінняuk_UA
dc.subjectзасоби сучасних технологійuk_UA
dc.subjectдидактичні умовиuk_UA
dc.subjectметод проектів,uk_UA
dc.subjectУкраїна, Європаuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСІЙНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ ТА ЗАКОРДОНОМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування рефлексійних умінь.pdf355,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.