Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дячук, Павло Вікторович | - |
dc.contributor.author | Перфільєва, Людмила Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T11:50:36Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T11:50:36Z | - |
dc.date.issued | 2018-09-19 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України.291 Серія "Педагогіка, психологія, Філософія". Київ - 2018 | uk_UA |
dc.identifier.issn | (online) 2413-5321 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено поняття рефлексійних умінь, які трактуються як здатність учнів осмислювати і переосмислювати навчальні дії – свої та однокласників, яка виявляється в уміннях аналізувати, оцінювати та коректувати зміст, процес і результати діяльності, що забезпечує суб’єктність школяра у навчанні. | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.3.015.31(4+477) | - |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | рефлексійні уміння | uk_UA |
dc.subject | засоби сучасних технологій | uk_UA |
dc.subject | дидактичні умови | uk_UA |
dc.subject | метод проектів, | uk_UA |
dc.subject | Україна, Європа | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСІЙНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ ТА ЗАКОРДОНОМ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування рефлексійних умінь.pdf | 355,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.