Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11644
Назва: Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади.
Автори: Мельничук, Віта Олександрівна
Веремієнко, Вадим Олегович
Муковіз, Олексій Павлович
Ключові слова: система дистанційного навання
дистанційне навчання
вчителі початкової школи
закономірності
принципи
зміст
Дата публікації: 25-чер-2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1/ МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с.
Серія/номер: УДК;37.018.43
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11644
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178130-393773-1-SM.pdf358,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.