Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11644
Назва: | Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. |
Автори: | Мельничук, Віта Олександрівна Веремієнко, Вадим Олегович Муковіз, Олексій Павлович |
Ключові слова: | система дистанційного навання дистанційне навчання вчителі початкової школи закономірності принципи зміст |
Дата публікації: | 25-чер-2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1/ МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с. |
Серія/номер: | УДК;37.018.43 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11644 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
178130-393773-1-SM.pdf | 358,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.