Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Віта Олександрівна-
dc.contributor.authorВеремієнко, Вадим Олегович-
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:57:15Z-
dc.date.available2019-12-09T11:57:15Z-
dc.date.issued2019-06-25-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1/ МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11644-
dc.description.abstractУ статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.018.43-
dc.subjectсистема дистанційного наванняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвчителі початкової школиuk_UA
dc.subjectзакономірностіuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectзмістuk_UA
dc.titleСистема дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178130-393773-1-SM.pdf358,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.