Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11663
Назва: СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: Колектив
Виховання
середовище
людина
Дата публікації: 5-жов-2018
Видавництво: ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології"
Бібліографічний опис: Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 5-6 жовтня 2018 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – 128 с.
Серія/номер: УДК;37.01 (063) С 91
Короткий огляд (реферат): Колектив – могутній важіль виховання, і тільки в ньому завдяки спілкуванню й активній спільній діяльності формуються провідні риси особистості [2]. Відокремлення людини від соціального середовища – це соціально-психічний вакуум, який стоїть на заваді розвитку окремої людини. Оцінюючи роль колективу у вихованні, слід мати на увазі, що жодні благородні цілі ніколи не були досягнуті без об’єднання людей на певних засадах. Не можна відкинути все краще, що стосувалося колективістського виховання: вироблення навичок взаємодії і взаємодопомоги, поваги до інших, до суспільства, вміння рахуватися з нормами життя. Без цього неможливо виховати свідомого громадянина, повноцінного члена суспільства [4].
Опис: у тезах описується СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11663
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ.pdf223,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.