Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:54:24Z-
dc.date.available2019-12-28T06:54:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationDemchenko I., Bilan V. Corrective opportunites of the use art therapy methods in a teacher-defectologist’s work. Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. Вип. 91. С. 130-134.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7742-49-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11678-
dc.description.abstractУ статті визначено корекційні можливості використання методів арт-терапії в роботі вчителя-дефектолога, обґрунтовано зміст, форми та методи арт-терапевтичної роботи з дітьми, які мають порушення в психофізичному розвитку; доведено, що одним із напрямів в корекційній роботі дефектолога належить арт-терапії, що ґрунтується на розумінні людини як творчої особистості, котра з певних причин обмежена фізичними і психічними порушеннями. Виявлено базові чинники дії методів арт-терапії в гармонізації розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами та процесу їхньої інтеграції у суспільство, які визначаються наступними принципами: системності занять; гуманістичної спрямованості арт-терапевтичного процесу, який визначає необхідність гармонічного сполучення цілей суспільства і особистості, орієнтації арт-терапевтичного процесу на особистісні можливості дитини, її інтереси і потреби; єдності діагностики і корекції, які відображають цілісність процесу надання арт-терапевтичної допомоги у процесі розвитку дитини. Звертається увага на тому, що арт-терапевтична робота будується на основі принципу врахування структури дефекту і потенційних можливостей дитини «зони найближчого розвитку», тобто врахування здібностей дитини, яка має будь-яку структуру дефекту, а у процесі співробітництва з дорослими дитина може освоювати і засвоювати нові засоби дій. Визначено, що на відміну від більшості корекційних методик, арт-терапія використовує «мову» візуальної та пластичної експресії, що особливо актуально в роботі з дітьми, що мають порушення у розвитку і для них невербальна експресія є більш природною, тому мета арт-терапії полягає в корекційній та терапевтичній дії мистецтва на дитину і виявляється в перебудові психотравмуючої ситуації за допомогою музики, живопису, казок, ляльок, драми, виведенні почуттів та переживань через художньо-творчу діяльність.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТОВ «ТВОРИ»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.036: 378-
dc.subjectучитель-дефектологuk_UA
dc.subjectкорекційно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectвиди арт-терапіїuk_UA
dc.subjectдіти з порушеннями психофізичного розвиткуuk_UA
dc.titleCorrective opportunities of the use of art therapy methods in a teacher-defectologist‘s workuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми освіти_Демченко.pdf211,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.