Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11686
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T07:25:52Z | - |
dc.date.available | 2019-12-28T07:25:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | # 4 2019 international independent scintific journal. Poland | uk_UA |
dc.identifier.issn | 3547-2340 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11686 | - |
dc.description | Ефективність процесу формування готовності майбутніх учителів початкових класів до навчання іноземних мов залежатиме від створення умов їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі, оскільки умова визначає «відношення предмету до оточуючих його явищ, без яких він не може існувати» [2], тобто умова детермінує те середовище, в якій явище виникає, існує та розвивається | uk_UA |
dc.description.abstract | Процес навчання як дидактична взаємодія педагога та студентів будується на основі певного змісту освіти. І перед викладачем кожен раз виникає задача творчого перетворення змісту освіти в зміст навчання. При цьому викладач повинен враховувати життєвий досвід, інтереси, спрямованість особистості студента. У процесі пізнання студентів сам викладач постає перед проблемою самоаналізу власної діяльності, свого твoрчого потенціалу, комунiкативних можливостей. Важливу роль у співтворчості викладача та студентів відіграє його професійна культура (педагогічна, комунікативна), а також культура процесу навчання, тобто діалогічна культура. | uk_UA |
dc.publisher | international independent scintific journal | uk_UA |
dc.subject | умова | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | навчання, | uk_UA |
dc.title | УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf | 330,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.