Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11719
Назва: | Практичні рекомендації для підвищення ефективності копінг-поведінки у студентів-першокурсників |
Автори: | Шеленкова, Наталія Леонідівна Цихоня, Світлана Дмитрівна |
Ключові слова: | копінг стратегія поведінка методика студент |
Дата публікації: | жов-2019 |
Видавництво: | Nowa nauka |
Бібліографічний опис: | Шеленкова Н.Л., Цихоня С.Д. Практичні рекомендації для підвищення ефективності копінг-поведінки у студентів-першокурсників / Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych: Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. (Łódź, 30 pazdziernika 2019 roku). Łódź: Nowa nauka, 2019. S. 79-81. |
Короткий огляд (реферат): | Процес якісної адаптації студентів першого року навчання до нових життєвих умов можливий лише за умови володіння адаптивними копінг-стратегіями. За сучасних умов навчання у ВЗО якісному процесу адаптації не приділяється значної ролі. Зважаючи на актуальну ситуацію, набуття студентами наступних, важливих для особистісного становлення якостей, забезпечить ефективність адаптаційного процесу: удосконалення навичок самоусвідомлення та самопізнання; підвищення цінності мислення; можливість розвитку критичного та творчого мислення; розвиток самостійності у прийнятті рішення; формування чіткого алгоритму вирішення проблеми, який за необхідності можна гнучко конструювати під ситуацію. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11719 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KOPINH-POVEDINKa.pdf | Шеленкова Н.Л., Цихоня С.Д. Практичні рекомендації для підвищення ефективності копінг-поведінки у студентів-першокурсників / Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych: Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. (Łódź, 30 pazdziernika 2019 roku). Łódź: Nowa nauka, 2019. S. 79-81. | 281,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.