Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11769
Назва: ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Безлюдний, Олександр Іванович
Безлюдна, Віта Валеріївна
Щербань, Ірина Юріївна
Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: змішане навчання
заклади вищої освіти
навчальний процес
студенти
англійська мова
діагностика навчальних досягнень студентів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Бібліографічний опис: О. І. Безлюдний, В. В. Безлюдна, І. Ю. Щербань, О. С. Комар Досвід використання змішаного навчанняна заняттях з англійської мови у закладах вищої педагогічної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, С. 86-100.
Серія/номер: УДК;378.016:811.111
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано використання методики змішаного навчання на заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти (на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, факультету фізики, математики та інформатики). Зазначено, що в сучасному освітньому середовищі змішане навчання передбачає використання інформаційно-освітніх ресурсів, що дозволяє одночасно використовувати сильні сторони очної форми навчання та переваги дистанційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11769
ISSN: 2076-8184
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2669-Article Text-14091-1-10-20191031.pdf383,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.