Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Назва: Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство»
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Ключові слова: інтеграція
критерії
принципи
природничі науки
підручник
загальнопедагогічні підходи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство». Гуманітарний вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Полтава, 2019. Вип. 5-6. C. 18—27.
Серія/номер: УДК;[371.134:52 (07)] (043.3)
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано дидактичні підходи та принципи формування змістового наповнення інтегрованих підручників з освітньої галузі «Природознавство». В інтегрованому підручнику передбачається можливість використання багатоаспектного змістового контенту окремих дисциплін природничого спрямування, що дасть змогу забезпечити реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання. Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання, змісту навчання, загальноприйнятим принципам та критеріям навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критерії та принципи конструювання інтегр. підручників.pdf440,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.