Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11820
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ"
Автори: Кравченко, Леся Василівна
Ключові слова: проблемне навчання
навчання студентів
вища освіта
проблемна ситуація
тенденції розвитку проблемного навчання
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: CPN Publishing Group
Бібліографічний опис: Кравченко Л. В. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ". The 4-th International and practical conference “Perspectives of world science and education” (December 25-27, 2019) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2019. P. 448-454.
Серія/номер: УДК;378.091.3]:378.016:331.45
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені переваги застосування проблемного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти. Уточнено поняття проблемної ситуації як засобу організації проблемного навчання, описуються типи проблемних ситуацій, їх класифікація та методи створення проблемних ситуацій під час вивчення дисципліни «Основи охорони праці».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11820
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.