Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-11T11:25:04Z-
dc.date.available2020-02-11T11:25:04Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationКравченко Л. В. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ". The 4-th International and practical conference “Perspectives of world science and education” (December 25-27, 2019) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2019. P. 448-454.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11820-
dc.description.abstractУ статті висвітлені переваги застосування проблемного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти. Уточнено поняття проблемної ситуації як засобу організації проблемного навчання, описуються типи проблемних ситуацій, їх класифікація та методи створення проблемних ситуацій під час вивчення дисципліни «Основи охорони праці».uk_UA
dc.publisherCPN Publishing Groupuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.091.3]:378.016:331.45-
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectнавчання студентівuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку проблемного навчанняuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ"uk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.