Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11853
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Мельникова, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Дука, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Бутенко, Ольга Григорівна | - |
dc.contributor.author | Кравчук, Неля Павлівна | - |
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Рябошапка, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Дудник, Наталія Аркадіївна | - |
dc.contributor.author | Воєдило, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Журавко, Тетяна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-13T11:16:10Z | - |
dc.date.available | 2020-02-13T11:16:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї : монографія / Л. В. Іщенко, Н. Д. Трофаїла, Л. П. Карнаух [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Умань : Візаві, 2019. 270 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11853 | - |
dc.description.abstract | Колективна монографія висвітлює результати дослідження психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини за окремими напрямками: теоретичні засади розвитку особистості; розвиток особистості в умовах гуманізації освіти; соціалізація дитини дошкільного віку; особливості організації освітнього процесу в умовах різновікової групи закладів дошкільної освіти; формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей; партнерська взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї. Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, студентів, які цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2.06:159.98](02) | - |
dc.relation.ispartofseries | П;86 | - |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | майбутній вихователь | uk_UA |
dc.subject | емоційний розвиток дитини | uk_UA |
dc.subject | соціалізація особистості | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | економічне виховання | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колективна монографія 2019.pdf | 353,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.