Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorДудник, Наталія Аркадіївна-
dc.contributor.authorВоєдило, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-02-13T11:16:10Z-
dc.date.available2020-02-13T11:16:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід розвитку дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї : монографія / Л. В. Іщенко, Н. Д. Трофаїла, Л. П. Карнаух [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Умань : Візаві, 2019. 270 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11853-
dc.description.abstractКолективна монографія висвітлює результати дослідження психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини за окремими напрямками: теоретичні засади розвитку особистості; розвиток особистості в умовах гуманізації освіти; соціалізація дитини дошкільного віку; особливості організації освітнього процесу в умовах різновікової групи закладів дошкільної освіти; формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей; партнерська взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї. Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, студентів, які цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherУмань : Візавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.06:159.98](02)-
dc.relation.ispartofseriesП;86-
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectтворчі здібності дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectмайбутній виховательuk_UA
dc.subjectемоційний розвиток дитиниuk_UA
dc.subjectсоціалізація особистостіuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectекономічне вихованняuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'їuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колективна монографія 2019.pdf353,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.