Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-13T11:16:59Z | - |
dc.date.available | 2020-02-13T11:16:59Z | - |
dc.date.issued | 2019-12-19 | - |
dc.identifier.citation | Стеценко Н.М. Проблема формування почуття національної гідності майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 66. 186 с. Т. 2. С. 136-140. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11855 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу потенційних можливостей закладу вищої педагогічної освіти для формування почуття національної гідності майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки. Проблема формування почуття національної гідності має надзвичайно важливе значення для формування нової генерації української молоді, про що наголошується в численних урядових документах. Особливо гостро стоїть ця проблема у період агресії та воєнної загрози з боку сусідньої держави, коли доля Батьківщини, її цілісності, суверенітету і незалежності залежить від патріотизму кожного свідомого громадянина України, його готовності у будь-який час стати на захист своєї Вітчизни. Визначено, що формування почуття національної гідності у підростаючого покоління залежить, насамперед, від національно спрямованої особистості учителя, який має стійку громадянську позицію, національну свідомість, у якого сформовані національні цінності, честь і благородство. Аналіз профілів освітніх програм підготовки майбутніх педагогів дав змогу виявити, що у загальних, фахових та предметних компетентностях, а також у програмних результатах навчання не достатньо приділяється уваги формуванню почуття національної гідності, а зміст, форми та методи формування національної свідомості та національної гідності студентів залишаються застарілими; професорсько-викладацький склад закладу вищої освіти не завжди готовий до такого виду діяльності. У результаті дослідження були з’ясовані потенційні можливості формування почуття національної гідності у змісті навчальних дисциплін. Дисципліни гуманітарного спрямування мають більший потенціал для формування національної гідності, на відміну від дисциплін технічного чи фізико-математичного циклу, хоча при вмілій постановці проблеми формування національної гідності студентів, такий потенціал можуть мати і окремі теми даних циклів підготовки. Встановлено, що для формування почуття національної гідності майбутніх педагогів необхідними є: патріотично спрямоване освітнє середовище закладу освіти, національно спрямований зміст педагогічної освіти, нові форми та методи національно-патріотичного виховання студентської молоді. | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : КПУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.011.3-051]378.017:172.15 | - |
dc.subject | національна гідність | uk_UA |
dc.subject | національна свідомість | uk_UA |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | профіль освітньої програми | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Проблема формування почуття національної гідності майбутніх педагогів у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Naz_gidnist.pdf | 850,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.