Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11882
Назва: Modern interpretation of psychodidactic ideas of J.A. Comenius
Інші назви: Сучасна інтерпретація психодидактичних ідей Я.А. Коменського
Автори: Kobernyk, Alexander
Tkachuk, Myroslava
Osadchenko, Inna
Ключові слова: Ян Амос Коменський
Велика дидактика
психодидактика
ідея вільного навчання
ідея значущості ролі вчителя
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
Бібліографічний опис: Alexander Kobernyk, Inna Osadchenko, Myroslava Tkachuk Modern interpretation of psychodidactic ideas of J.A. Comenius. JAN AMOS KOMEŃSKI W EPOCE WSPÓŁCZESNOŚCI: odczytania – kontynuacje – krytyka. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach - 2019. p. 61-87
Короткий огляд (реферат): У статті шляхом аналізу та порівняння сучасних наукових джерел й Великої дидактики Яна Амоса Коменського нами здійснено сучасну інтерпретацію його психодидактичих ідей. Обгрунтовано, що психодидактичні гасла видатного педагога успішно інтерпретуються у чинних освітніх документах та на практиці у контексті реалізації двох ідей: ідеї вільного навчання та виховання – без примусу (пріоритетність принципу природовідповідності; запровадження інклюзивного навчання; індивідуальний підхід до кожної дитини) та ідеї значущості ролі вчителя (суб’єкт-суб’єктні стосунки учителя і учнів; гуманізм педагога; застосування педагогіки партнерства; застосування педагогіки успіху). На основі аналізу психодидактичної спадщини Коменського виокремлено актуальність підходів, запропонованих ученим. На цій основі визначаються тенденції сучасного розвитку освітнього середовища і його подальші перспективи. Констатовано, що провідні психодидактичні ідеї Я. А. Коменського закладені в основу чинної Концепції «Нова українська школа», що нині активно реалізується.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11882
ISSN: 2450-7245
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf5,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.