Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолонтаєвська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-18T07:07:42Z-
dc.date.available2020-02-18T07:07:42Z-
dc.date.issued2019-12-03-
dc.identifier.citationКолонтаєвська С.В./ Особливості розвитку моральних норм поведінки дітей старшого дошкільного віку / С.В.Колонтаєвська /Наукові знання: історія становлення та перспективиuk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11894-
dc.descriptionРозвиток моральних норм поведінки передбачає формування в дітей старшого дошкільного віку системи моральних уявлень, розвиток моральних почуттів, вироблення правильних оцінок і ставлень, якими діти зможуть керуватися в житті.uk_UA
dc.description.abstractВ статті аналізуються суть, складові моральних норм поведінки та психолого-педагогічні детермінанти становлення її у дошкільників.uk_UA
dc.publisherТернопіль: ТОКІППОuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001(091)-
dc.subjectморальністьuk_UA
dc.subjectморальні нормиuk_UA
dc.subjectкультура поведінкиuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку моральних норм поведінки дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kolontaevska.pdfНа сучасному етапі в наукових площинах психології сконцентровані проблеми, вирішення яких спрямоване на забезпечення розвитку в підростаючої особистості моральних цінностей як найсуттєвіших в аксіологічній сфері людини. Тому й необхідне адекватне науково-психологічне вирішення проблем, пов'язаних із формуванням моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку як споконвічної засади людського існування.597,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.