Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-02-18T09:24:11Z-
dc.date.available2020-02-18T09:24:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Журавко Т. В. Психолого-педагогічні особливості формування логіко-математичних компетенцій старших дошкільників. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 71 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019. С.114-118uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11938-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження розкрити психолого-педагогічні особливості формування логіко-математичних компетенцій старших дошкільників. Здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її, яка окреслена в змісті Базового компоненту дошкільної освіти. Розкрито, особливості логіко-математичного розвитку дітей: зокрема оволодіння уміннями розумових дій і операцій, які поступово формуються на основі зовнішніх практичних дій. З’ясовано, що до кінця дошкільного віку у дітей повинна бути розвинуті такі логіко-математичні компетенції: виявлення інтересу до математичної діяльності; наявність знань про кількість, форму, величину предметів, простір, час; здатність дитини самостійно здійснювати: класифікацію геометричних фігур, предметів та множин за якісними ознаками та чисельністю; серіацію, тобто впорядкування предметів за величиною, масою, об’ємом розташування у просторі; обчислення та вимірювання кількості, відстані, розмірів, довжини, ширини, висоти, об’єму, маси, часу; уміння використовувати знання в різних життєвих ситуаціях, здійснювати самоконтроль та самооцінку, виявляти самостійність. Виокремлено найбільш суттєві особливості дослідження логіко-математичних компетенцій старших дошкільників. У статті визначено сутність та структуру логіко-математичної компетентності. Розкрито та обґрунтовано особливості формування логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку. Розглянуто сучасні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку, шляхи оптимізації логіко-математичної діяльності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано критерії та показники готовності майбутніх вихователів до формування логіко-математичної компетенції дошкільників. Математичний розвиток – це те без чого дитина не може навчитись мислити, думати, уявляти, вирішувати життєві ситуації. Тому вихователь у закладі дошкільної освіти має враховувати психолого-педагогічні особливості логіко-математичного розвитку дітей і створювати для цього сприятливі умови.uk_UA
dc.publisherКиїв : Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.015.3:[16:51]-047.22-
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectлогічні операціїuk_UA
dc.subjectрозумові діїuk_UA
dc.subjectпрактичні діїuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості формування логіко-математичних компетенцій старших дошкільниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chasopys.ps.npu.kiev.ua_71_2019.pdf5,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.