Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950
Назва: | ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Автори: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Ключові слова: | мислення природа природничо-наукове мислення теоретичне мислення емпіричне мислення діти молодшого шкільного віку етапи формування теоретичного мислення |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку / Т. Я. Грітченко // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : Матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції. – Умань, 7–8 жовтня 2019. – С. 37‒41. |
Короткий огляд (реферат): | У доповіді розкрито актуальність проблеми; розглянуто особливості формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку; схарактеризовано етапи формування в учнів теоретичного мислення; розкрито специфіку формування емпіричного мислення в учнів; визначено шляхи вирішення проблеми формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань.pdf | 248,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.