Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Грітченко, Тетяна Яківна
Ключові слова: мислення
природа
природничо-наукове мислення
теоретичне мислення
емпіричне мислення
діти молодшого шкільного віку
етапи формування теоретичного мислення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку / Т. Я. Грітченко // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : Матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції. – Умань, 7–8 жовтня 2019. – С. 37‒41.
Короткий огляд (реферат): У доповіді розкрито актуальність проблеми; розглянуто особливості формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку; схарактеризовано етапи формування в учнів теоретичного мислення; розкрито специфіку формування емпіричного мислення в учнів; визначено шляхи вирішення проблеми формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Умань.pdf248,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.