Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T09:50:12Z | - |
dc.date.available | 2020-02-18T09:50:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку / Т. Я. Грітченко // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : Матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції. – Умань, 7–8 жовтня 2019. – С. 37‒41. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950 | - |
dc.description.abstract | У доповіді розкрито актуальність проблеми; розглянуто особливості формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку; схарактеризовано етапи формування в учнів теоретичного мислення; розкрито специфіку формування емпіричного мислення в учнів; визначено шляхи вирішення проблеми формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | природа | uk_UA |
dc.subject | природничо-наукове мислення | uk_UA |
dc.subject | теоретичне мислення | uk_UA |
dc.subject | емпіричне мислення | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | етапи формування теоретичного мислення | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань.pdf | 248,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.