Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2020-02-18T09:50:12Z-
dc.date.available2020-02-18T09:50:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку / Т. Я. Грітченко // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : Матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції. – Умань, 7–8 жовтня 2019. – С. 37‒41.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11950-
dc.description.abstractУ доповіді розкрито актуальність проблеми; розглянуто особливості формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку; схарактеризовано етапи формування в учнів теоретичного мислення; розкрито специфіку формування емпіричного мислення в учнів; визначено шляхи вирішення проблеми формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУманьuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectприродаuk_UA
dc.subjectприродничо-наукове мисленняuk_UA
dc.subjectтеоретичне мисленняuk_UA
dc.subjectемпіричне мисленняuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectетапи формування теоретичного мисленняuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Умань.pdf248,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.