Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2020-02-19T13:05:30Z-
dc.date.available2020-02-19T13:05:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГагарін М. І. Особливості етапів розвитку виховної системи закладу загальної середньої освіти // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019 С. 37–42.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11956-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність поняття «виховна система», «етапи розвитку виховної системи школи», проаналізовано погляди науковців щодо визначення змісту етапів. Метою статті є розкриття особливостей становлення і розвитку виховної системи закладу освіти на різних етапах. У статті схарактеризовано наступні етапи виховної системи: становлення, стабільного розвитку, остаточного формування, оновлення та перебудови.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectвиховна системаuk_UA
dc.subjectвиховна система школиuk_UA
dc.subjectвиховна система закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectрозвиток виховної системиuk_UA
dc.subjectетапи виховної системиuk_UA
dc.subjectособливості етапів розвитку виховної системиuk_UA
dc.titleОсобливості етапів розвитку виховної системи закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_.pdf291,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.