Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2020-02-19T13:06:55Z-
dc.date.available2020-02-19T13:06:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГагарін М. Вплив виховної системи школи на формування особистості учня // Педагогічні науки: збірник наукових праць Херсонського державного університету / [ред. кол.: Федяєва В. Л. (гол. ред.) та інші]. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2019. Вип. 86. С. 166–170.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11958-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано проблему формування особистості учня в умовах виховної системи школи. Метою статті є визначення та аналіз особливостей впливу виховної системи на формування особистості учня. У статті доводиться необхідність використання потенціалу виховної системи щодо формування особистості. Робиться висновок, що феномен виховної системи школи є складним та багатогранним явищем, а створення в кожному закладі загальної середньої освіти гуманістичної виховної системи уможливлює розв’язання проблеми формування особистості учня.uk_UA
dc.publisherХерсон: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.017-
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectвиховна системаuk_UA
dc.subjectвиховна система школиuk_UA
dc.subjectпотенціал виховної системиuk_UA
dc.subjectгуманістична виховна системаuk_UA
dc.titleВплив виховної системи школи на формування особистості учняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_Vpluv.pdf279,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.