Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11962
Назва: | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ ТА ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ДО її РЕАЛІЗАЦІЇ (УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД) |
Автори: | Коберник, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | Готовність модель виховання принципи |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Коберник О., Осадченко І. Особистісно орієнтована модель виховання та готовність педагогів до її реалізації (український досвід) / О. Коберник, І. Осадченко // Людиновчій студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія "Педагогіка" / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. - Випуск 9/41.- 2019. - С. 13-26. |
Серія/номер: | УДК;37.011.3(477) |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу наукових джерел та результатів емпірично■ го матеріалу розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованої модел. виховання і проаналізовано стан готовності вчителів/майбутніх учителів де її здійснення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11962 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коберник 2019.pdf | 373,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.