Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11962
Назва: ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ ТА ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ДО її РЕАЛІЗАЦІЇ (УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД)
Автори: Коберник, Олександр Миколайович
Ключові слова: Готовність
модель
виховання
принципи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Коберник О., Осадченко І. Особистісно орієнтована модель виховання та готовність педагогів до її реалізації (український досвід) / О. Коберник, І. Осадченко // Людиновчій студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія "Педагогіка" / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. - Випуск 9/41.- 2019. - С. 13-26.
Серія/номер: УДК;37.011.3(477)
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел та результатів емпірично■ го матеріалу розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованої модел. виховання і проаналізовано стан готовності вчителів/майбутніх учителів де її здійснення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11962
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коберник 2019.pdf373,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.