Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11962
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T07:55:25Z | - |
dc.date.available | 2020-02-20T07:55:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Коберник О., Осадченко І. Особистісно орієнтована модель виховання та готовність педагогів до її реалізації (український досвід) / О. Коберник, І. Осадченко // Людиновчій студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія "Педагогіка" / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. - Випуск 9/41.- 2019. - С. 13-26. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11962 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел та результатів емпірично■ го матеріалу розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованої модел. виховання і проаналізовано стан готовності вчителів/майбутніх учителів де її здійснення. | uk_UA |
dc.publisher | Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.011.3(477) | - |
dc.subject | Готовність | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.title | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ ТА ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ДО її РЕАЛІЗАЦІЇ (УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коберник 2019.pdf | 373,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.